torsdag 11. desember 2014

Dyrke melon i drivhus

Velg helst nordiske sorter, utenlandske melontyper trenger . Gjør du alt dette, kan du snart nyte deilige hjemmedyrkede meloner. Hos Grønt Fokus har vi solgt drivhus til norske hager i over år. Jeg er jo som tidligere fortalt helt ny når det gjelder drivhus.


Honningmelon innlegg 20.

Flere resultater fra forum. Bufret Lignende Oversett denne siden Skønne saftige meloner fra eget drivhus. Melonplanter innlegg 28. Det kan godt lykkes at dyrke meloner selv på de mest kolde og forblæste steder i Danmark, hvis man bruger tidlige sorter og beskytter planterne.


Pappaen til en barnehageansatt har drivhus og bor i nærheten. Utplantes etter avherding, når utetemperaturen overstiger °C, til veksthus eller drivhus. Bruk gjerne fiberduk som beskyttelse.


Del din erfaring med å dyrke.

Selv har jeg i mange år hatt en forkjærlighet for å dyrke bønner. Besteforeldrene mine dyrket. Drivhuset mitt er lite, man må velge med hard hånd. Så, hvorfor insisterer jeg på å alltid prøve meg på meloner ? I et drivhus uten oppvarming, kan du ikke plante ut tomater og andre. Fordelen med å dyrke i krukker i drivhuset er at det er enkelt å bytte ut jorden hvert år og . Om det lar seg gjøre kommer an på hvor gode dyrkingsmuligheter du har.


Har sett vannmeloner bli modne ved dyrking i en godt skjermet . Bjarne Højlund har dyrket meloner i et lunt hjørne af haven i Holstebro gennem flere år. Ved å dyrke i drivhus forlenger du sesongen i begge ender. Vindruer, meloner , chili.


Hva du skal dyrke , har betydning for både størrelsen på drivhuset og hvor godt isolert det bør være. Hvis du gerne vil dyrke vandmeloner i haven eller på altanen, så skal du starte. Gør du alt dette, kan du snart nyde lækker hjemmedyrket melon. Har du kikket beundrende bort på naboens drivhus i hele sommer?


Hvis du drømmer om å dyrke selv neste sommer, bør du tenke på å sette opp drivhuset. Ett år prøvde jeg meg på melon , men det var en plante som tok stor .

Beskæring og opbinding af melon. Unsubscribe from Krebs Gartneri. Planterne kan komme ud pa friland eller i drivhus nar nattemperaturen ikke .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg