onsdag 13. april 2016

Physalis plantasjen

Søte gule frukter med god smak. Dekorativ som garnering til desserter med sine hylster rundt fruktene, ligner små lykter. Trives i sol-halvskygge i . Lag din egen spiselige hage med frukttrær, bærbusker og jordbærplanter.


De er både gode å spise av og svært dekorative.

Ripsbusker kan plantes på rekke for . Mettes drivhus - WordPress. Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Er såååå skuffet ☹ Har fått satt opp et flunkende nytt drivhus,og siden det ble ferdig sent i sesongen,kjøpte jeg tomatplanter og en physalis hos Plantasjen. Også physalis og squash er greie å få til.


Og jeg har en drueplante som har klart seg fint i mange år, nå. Jeg prioriterer å dyrke noe vi kan bruke .

Det var helt til jeg kom over disse stolene på Plantasjen. De er nette og fine og tar ikke stor plass. Skal du ha mye jord å plante i, så jeg at plantasjen har små pallekraver med brett . Hva planter du i drivhuset?


Flere resultater fra forum. Japansk lykt, staude med orange lykter! Gjennom våren og sommeren står den der i beddet med de kjedeligste grønne piskene . Denne uken gikk jeg innom mitt lokale Plantasjen for å kjøpe georgineknoller så jeg kunne vise hvordan jeg planter. Ikke blada men blomsten altså. Jeg kjøpte Lime på Plantasjen for et par år siden har plantet den i en murdunk . De kan skaffe himalayaeiner, pasjonsblomst, physalis , kaffetre, . Physalis er middels varmekrevende og bør overvintres inne.


De har oliventrær på plantasjen for tiden, for de som ikke er såå tålmodige. Det er sannelig bra jeg ikke er på Plantasjen så ofte. PRISGARANTI - Kjøp fototapet plantasjen til lavest mulig pris.


Høy kvalitet og over millioner fag.

Både i størrelse og form, og litt i smak, likner physalis på et stikkelsbær. Så da er det bare å komme seg til Plantasjen og få kjøpt seg noen planter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg