fredag 15. april 2016

Stormkjøkken biltema

For friluftsliv og camping. Svært lettanvendt stormkjøkken til alle. Ideelt til camping, fiske, jakt osv. Inneholder vindbeskyttelse, stativ, brenner, stekepanne og gryter.


Stormkjøkken innlegg 2. Hei skal kjøpe meg ett stormkjøkken og lurer på er.

Hjem og fritid › Reiseliv og steder i Norge og verden Bufret Lignende 31. Jeg fjernet mine når jeg var raskt inn, raskt ut og var egentlig ganske greit. Har hatt rumpe forbi i mange mange mange år og lurte på om jeg . Påskeferie innebærer ofte lange fridager med mye tid til å være ute! Lite smaker bedre enn varm mat fra stormkjøkken eller bål. Når vi lager mat ute er et stormkjøkken det perfekte valg for de fleste av oss.


Det er effektivt, stille i bruk. Sitter å lurer på om jeg skal investere i ett stormkjøkken for å ha.

Vi har i alle år brukt Trangia stormkjøkken med gassbrenner, og er meget. Sats på enkle retter som kan lages på grill eller stormkjøkken. Matlaging ute i det fri – det setter en ekstra spiss på turen. Vi har testet gassbrennere som skrus fast oppå gassboksen.


Vet at biltema bruker å ha slikt til fornuftige priser:) . Jeg fant forleden frem mine gamle stormkjøkken. Etter litt research fant jeg . Kok ordentlig kokekaffe eller tevann over åpen ild. Alt annet utstyr innlegg 17.


Har også brukt stormkjøkken (gass) tidligere, og syns det fungerte bra. Hvilken gass som brukes i engangsbeholderne fra biltema , fremgår . Har dere erfaring med noen av disse? Er litt lei av at varmen på mitt Trangia stormkjøkken som jeg . Aluflaske for bensin til stormkjøkken og flaskeholder.


Pengebingen: Ferietur i Norge på budsjett. En stk primus og tilhørende stormkjøkken kjøper man hos f. Biltema har stormkjøkken , langt fra så.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg