fredag 15. juli 2016

Vanndunk europris

Praktisk, svenskprodusert kanne med skrulokk og bærehåndtak. Skulle gjerne hatt vanndunker på ca L med skrukork, noen som vet hvor. Nå har jeg nettopp kjøpt 25L-dunker på Europris til 8- kroner pr.


Tekniske spørsmål innlegg 5. Flere resultater fra saltvannsforum.

VANNBEHOLDER - Hytteliv Senteret AS - Din friti vår jobb! HYTTEPRODUKTER › VANN KOMFORT Bufret Lignende Bilde av Vanntank 2liter, blå. Vanndunk 2liter 2liter plastikkfat for oppbevaring av vann eller andre væs. Trygg handel med Prisløfte og 1Dagers Åpent Kjøp.


Jeg trenger en (tom) liters dunk som kan fylles med vann, noen som vet. Gjærnæring og billig eplejuice på europris og en 10l vanndunk på biltema å gjære i den? Har kjøpt inn alt utstyret mitt.

Skal bruke en 25l vanndunk fra Europris som kokekar. Da møter jeg på ett problem, siden jeg ikke kommer til med . Det følger ikke med gjærlås på den dunken de selger på europris. Jeg har nå satt en ny dunk med hvitvin fra Europris. Hvilken dunk er bedre å bruke? Jeg kan varmt anbefale 25liters vanndunk fra europris ;).


L plastkanner på Europris til noen tiere. Litt små og for tynn plast til. Mener de har firkanta 25l plastkanner på Europris.


Karet er en 75l vanndunk fra Jula, isolert med Biltema lydisolasjon og med den største. Jeg mesker i en isolert l Europris gjæringsdunk. Har hørt Europris har et vinsett (LeBaron?), er dette et greit starter-kit? Eller eventuelt bestille fra bryggselv.


Har en dunk fra Felleskjøpet som det står Labb på til mellomlagring av vann. Tror de på Europris kostet kroner stykket.

Mitt referansepunkt er en captains IPA kjøpt på Europris. L vanndunk med tappekran,, ser derfor . VIRKELIG trimme fyller eg ryggsekken med 20Kg ballast(bøker eller papir er greit. vanndunker for de som er pingler) og finner .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg