onsdag 13. august 2014

Grønnsakskasse plantasjen

Dyrk egne grønnsaker, krydder og bær på en enkel og lettstelt måte i plantekasser. Disse kan du plassere både i hagen og på terrassen, det er . Velg mellom plantekasse i svart eller naturlig tre. Det selges i tillegg pallekarmer via butikker som Biltema, Julia, Hagelan Plantasjen og Felleskjøpet. Men obs, de blir betydelig dyrere da enn . Både Hilde Poppe, gartner i Plantasjen , og Tonje Bergh, planterådgiver i Plantmania, sier til Dinside at det kommer helt an på hva det er du .

Vil du ha det enkelt, er dette opphøyde bedet fra Plantasjen både billig og funksjonelt. Kilder: Hageselskapet, Moseplassen. Plantekasser til hagen og terrassen. How-to-build-a-garden-box.


Rapporter et annet bilde Rapporter det støtende bildet. Administrerende direktør i Plantasjen , Rolf Baisgår fremhever at det finnes ulike typer jord til hagebedene som forbrukere kan velge blant. Mangler: grønnsakskasse Status grønnsakshage – Sara Lossius saralossius. Jon har snekret grønnsakskasser selv, i stedet for å kjøpe for eksempel på plantasjen.


Jeg har lært Mini at pappa er handyman.

Familien ønsket seg plutselig en grønnsakskasse , så da ble det slik. Vi kjøpte litt ferdigplen som jeg har lagt ut, slik at det var mulig å komme seg til drivhuset og grønnsakskassene mine! I går var jeg både på Europris og Plantasjen og kjøpte flere.


Så spennende med ny hage Margrethe Pallekarmer mener jeg de har hatt på plantasjen blant. Også skal jeg ha to nye grønnsakskasser. I forbindelse med Halloween kjøpte jeg et kjempestort gresskar på Plantasjen ,. I forrige ukes grønnsakskasse var det blant annet dette lille . Min mann har laget ennå en ny grønnsakskasse :-) og en til kommer snart. En tur til plantasjen for å bytte blå potter (stk. for staude), mer . Jeg kjøpte et lekestativ til barna på Plantasjen i sommer. Medan eg venter på at plantasjen skal opna.


Så genialt at plantasjen har ope på sundag. Kva med ei grønnsakskasse ? Texaco på Sofiemyr, her er koster f. Surfina kr 10- noe som vel er vesentlig billigere enn hos Plantasjen. Ikke-sertifiserte - sec - Uploaded by Plantasjen NorgeDyrk selv til en lavere pris: .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg