onsdag 27. september 2017

Billig studentmat blogg

Her er oppskrift og anvisning til deig og koking. Lykke til, men husk å lese . Oppskriften er hentet fra Linda Stuhaug sin blogg. Jeg og roomien min har funnet ut at linsesuppe er en go sunn og billig middag.


I tillegg varmer det godt nå på vinteren med en godt krydret varm suppe. Er du uinspirert til å lage mat på lavt budsjett?

De mest leste blogginnleggene mine er innenfor kategorien billige middager, og det er den . Verdens enkleste og kanskje billigste oppskrift er altså klar. Pæresaft må være alle fattige studenters favoritt! Jeg antar at mange studenter tenker likt nå også: mye mat til lav pris. Og så er det jo kjekt om det smaker skikkelig godt . Skal du spise billig lønner det seg å planlegge ukesmiddagene og handle inn til . På bloggen har jeg også en Thai suppe med kylling og ris du kan prøve,.


Er du student, arbeidsledig eller av andre grunner har dårlig økonomi?

Da er det lett å bruke pris og økonomi som unnskyldning for å ikke spise . Hva passer vel bedre i januar enn rimelig og sunn mat ? Denne fiskebollemiddagen er enkel, sunn og billig - og den gjør godt for magen. Har du forslag til billig og lettvindt mat for oss som ikke har så veldig . Forleden dag gikk jeg forbi en fyr på studentsenteret som med stolthet i stemmen kunne annonsere for sine venner at han nå hadde syv kroner . Flere av dere som har blitt det og som det stemte på ang graviditet, . Vi får mange henvendelser om mat for studenter, hybelmat, billig middag og så videre. Her har vi samlet svar på de vanligste spørsmålene. Jeg tror de fleste studenter kan finne tid til å lage mat.


TV, som illustrerer hvordan en billig -høne har det i forhold til en økologisk en. Det er overraskende hvor billig det faktisk er å kjøpe råvarer, i stedet for å kjøpe ferdigproduktene. Når du kaster mat i søpla, kaster du også penger ut av vinduet.


Anne Brith deler flere erfaringer om matbudsjett på sin blogg. SUNN OG BILLIG MAT : - Du kan handle billig mat uten å gå på kompromiss . Skjær opp rødløk, paprika og squash som . Ukesmeny for studenter: Lag mat sammen – det er hyggelig og gøy. Blogg Inspirasjon Ukesmeny for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg