onsdag 16. mai 2018

Ovnsbakt torsk med risotto

Kombinasjonen risotto og stekt torsk er en festrett, den gjør du ferdig mens gjestene setter seg ved bordet. Et stykke perfekt stekt torsk , servert sammen med en deilig risotto og sprø grønnsaker, smaker godt både til hverdag og fest. Varm opp olivenoljen og surr sjalottløken til den er blank.


Tilsett risen og surr videre . Deilig stekt torsk med risotta av sopp. Kjempegodt å servere gjestene!

Sopprisotto , torsk , baconterninger og soyasmør. KOKK tony Michelle Olsen og Tam Than Vo. Denne retten kan du by hvem som helst på. Torskefilet uten skinn og . Denne skulle egentlig være med pasta, men siden jeg har noen i hus som ikke liker torskesmaken, så ble det en risotto med litt smak i . Server stekt torsk med risotto og tomatsalat. Ugnsbakad smörstekt torsk med krämig risotto och basilikabuljong.


Fisk er godt, og noe jeg spiser jevnlig, men allikevel ikke ofte nok. Jeg elsker havets fristelser uansett .

RISOTTO MED PANNESTEKT TORSK. Stekt torsk med risotto og grønnsaker. Kanskje med sprøstekt spekeskinke? Da jeg sto å lagde risotto i går endte jeg opp med to risottogryter mot slutten – en med smør og parmesan og en gryte med melkefritt smør og . Slik gjør du: Begynn med risottoen. Oppskrift står bak på posen.


Resten gjør du samtidig som risen koker. Stek hakket chorizo og løk på svak varme i litt . Laks- og torskeceviche med avocado og koriander. Thai-fiskekaker med agurksalat. Og jeg tenkte at en sellerirotpuré ville gjøre seg utmerket som smakstilsetter i risotto , sammen med stekt fisk.


Lag en annerledes fiskemiddag med stekt torsk og linser med. Hvorfor ikke prøve å ha noen få dråper Pernod i hvitvinen til risottoen ? Er du like glad i fisk som meg? Her har jeg laget en risotto til torsken, bestående av byggryn istedenfor risottoris.


Risotto av byggryn blir byggotto. Reneé Fagerhøi blander sopp, spinat og erter i byggottoen før hun serverer den med stekt torsk. Gorgonzola är en delikatessost som ger god fyllighet och syra åt riset.

Om du vill kan du välja andra ostar till risottan, . Ikke mye kan måle seg med. Fisk kjennetegnes også ved å ha høy proteinkvalitet - den inneholder alle de essensielle aminosyrene i tillegg . Ovnsbakt torsk med cherrytomater og spinat. Dette trenger du til porsjoner.


SildFylt sild med appelsinsaus. Jeg har laget en ny oppskrift med Norway Seafoods torskeloin, som denne gangen har fått italiensk følge i form av en deilig risotto med spinat, erter og basilik. Hva med torsk med risotto eller stekt torsk med blomkålpuré og glaserte . Om du skal ha rødvin til torsk eller annen hvit fisk, skal du være på utkikk etter viner som ikke er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg