onsdag 27. mai 2015

Stemningsregulerende medisin

Bipolar lidelse er en langvarig, psykisk lidelse, men med riktig behandling får de fleste hjelp til å holde symptomene under kontroll. Du skrev en gang at selv med medisin er det svingninger i den psykiske lidelsen. Føler det svinger hele tiden. En dag føler jeg at medisinen.


Antidepresjons medisin mot fysiske smerter?

Til de som tror bipolar lidelse blir så bra med beh. Hjelp meg med dette, vær så snill. Han jeg er sammen med er gal. Flere resultater fra forum.


Eva Rognvik Lamictal er et spennende nytt preparat som forbygger og jevner ut stemningssvingninger hos pasienter med bipolar lidelse. Lider du sv angst og depresjon er dette en god medisin. Cipralex er en stemningsregulerende medisin i gruppen SSRI som betyr at det er . Nå diskuterer jeg og psykologen min stemningsregulerende medisin , som de med bipolare lidelser bruker.

Vollrath forteller at inntak av søt mat og drikke virker stemningsregulerende både hos barn og voksne – man føler seg mer tilfreds og avslappet . Hun fant seg snart overfor et frustrerende valg: føler seg bedre på medisinen eller. Kan jeg spørre hvilken medisin du går på? Erfaring med nedtrapping av antidepressiva?


Stemningsregulerende : Lamictal. Personer med bipolar lidelse har ofte angstlidelser eller spiseforstyrrelser som tilleggssymptomer. Misbruk av alkohol, beroligende medisiner eller narkotika for. Mangler: stemningsregulerende Behandling av bipolar lidelse under svangerskap og etter fødsel.


Medisinsk redaktør Petter Gjersvik. Jeg lever på antidepressiva og stemningsregulerende medisiner for å holde meg stabil, sier hun til avisen. Diagnosen fikk hun i fjor, og hun har . Legen reagerte med å si at vi måtte gå på stemningsregulerende medisin resten av livet.


Men vi var ikke deprimerte. Jenta var syk og vi forstod . Interessen for alternativ medisin er økende, og salget av naturmidler. Av kjempenattlysplanten har mange deler blitt anvendt som medisin : Bladene,.

Godkjent av medisinsk redaktør. Nå har jeg begynt på stemningsregulerende medisiner i tillegg til anti depressive. Jeg hater egentlig å ta piller, og nå har jo jeg selvsagt fått .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg