fredag 8. mai 2015

Stoffbutikk oslo

Andrea Lauren design, PaaPii design, Elvelyckan design . På jakt etter stoff og metervare? Er du i Oslo eller Gjøvik så ta en tur innom butikkene våre. Vi har vokst fra å være en liten stoff butikk til å bli en levende . Klær, sko og mote innlegg 19. Hvor kan man kjøpe tekstiler i Oslo ?

Flere resultater fra forum. Ja, sånn stoff til å kunne brukes til duk altså. Stoffbutikker i Oslo - Generell debatt innlegg 4. PS: Jeg har ikke vært i stoffbutikkene i Oslo på over år og har derfor ikke nevnt de her. Jeg håper derimot på å få tatt turen snart.


En liten oversikt over nyttige stoffbutikker i Oslo sentrum. Sømsenteret, (Akersgt ): Stort utvalg i knapper, bån glidelåser og annet tilbehør. Tekstilselskap i Oslo , Norway. Noen som vet hvem dette kan .

Jeg takker for dere hjelpe meg. Janome, stoffbutikk Kristiansand. Bronkitt og lungebetennelse kan man få mange ganger. Jeg synes du bør oppsøke lege så snart som mulig, fordi det er mulig at det er behov . Butikklokale utsatt for eksplosjon, Oslo.


Her finner du en oversikt over Solberg Spinderis forhandlere av garn og stoff. Metervare, designer stoff fra Art Gallery Fabrics. Dette er butikk nummer to, som gründer Britta Hohne har åpnet de siste tre . Etter mange år i Oslo og Bergen kom hun hjem til Elverum for fire år siden og har bygd opp sin spesielle stoffbutikk.


Saab tekstil (Smalgangen), Rainbow fashion (Grønlandsleiret) og Rainbow tekstil (ved Gunerius ned mot Oslo City). Se vårt sortiment av metervarer i god kvalitet til lave priser! Du finner forskjellige mønstre og designer som hjelper deg å slippe kreativiteten løs.


Selger symaskiner fra Bernina. Besøksadresse: Tevlingveien 23. Jeg har planer om å besøke og skrive litt om mange flere stoffbutikker - så oversikten vil derfor stadig.


Stoff og Stil - Storgata 1 Oslo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg