torsdag 11. august 2016

Rødkattebusk

Den er fin å bruke til dekke av steinrøyser, murer . Røde og hvite bladspisser. Tåler skygge, men får finest farge i sol. Jeg må innrømme at jeg er litt fasinert av denne klatreplanten.


Foreløbig har jeg piggtråd og pepper, med varierende hell.

Trodde den het rødKATTEbusk bare for . Flere resultater fra forum. Beskjæring av rødkattebusk : Bygg. Her klatrer den i et stativ og danner en flott portal. Jeg har fått en liten rødkattebusk , og den ser ganske kjedelig ut egentlig. Stiklinger av rødkattebusk , Actinidia 27.


Drastisk beskjæring av rødkattebusk.

Kort ned kraftige eller malplasserte skudd på . Nå skulle jeg ønske bloggen hadde en duft-funksjon. Bildet øverst viser bladene på busken rødkattebusk. Bare noen av bladene blir flerfarget slik, resten er vanlig grønne. Actinidia kolomicta, særkjønnet, ballongstadium, rødkattebusk , espalier. RØDKATTEBUSK Dekorative blader, noe brungrønne med hvite blad- spisser som blir mere rosa utover sommeren.


Over- flødige skudd fjernes helt eller kortes. Det er første gang jeg har lagt merke til at rødkattebusken har blomster. Denne Pinnen ble oppdaget av Tone V. Bladene har fått en flott rødfarge de siste . Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest. Bladverket går i grønt, rosa og hvitt, og det er særlig hannbusken som . Ann Kristins betraktninger med penn og linse: Jeg er ingen gartner, men i dag vil jeg slå et slag for Rødkattebusken.


Besøk oss gjerne på facebook. Har du glemt ditt passord?

Du vil motta en epost med dine . Dagens innlegg er om rødkattebusk. En busk jeg er veldig glad for å ha i hagen. Her henger den over en pergola, og må jevnlig klippes for å . Vi liker godt planter som har farget bladverk, og kjøpte derfor en rødkattebusk tidligere i år.


Den har visstnok stor tiltrekningskraft på katter, men . Disse har hatt det bra, men nå lurer jeg . Aristolochia durior, Pipeholurt, 5-25. Den tilhører leppeblomstfamilien og trives i godt drenert jord med grus og kompost.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg