torsdag 23. april 2015

Biodrain erfaringer

Noen som kan dele erfaringer ? BioDrain er i følge produsenten i utgangspunktet ikke et . Biodrain - Kropp og helse innlegg 29. Flere resultater fra forum. Fellesforum › Anonymforum - Skravle Bufret 28.

Lurer på å prøve bio drain. Kroppen føles så opppblåst, og har hørt at mange har vært svært fornøyde. Har du prøvd og erfaringer ? Slanking - Foreldreforum - Din baby. Jeg har lyst å ta en rensekur nå, men er usikker på hvilken jeg burde velge. Jeg har en generell usunn livsstil, og ønsker å legge om til en . Kosthold og helse › Spørsmål og svar Bufret Lignende 26.


Bio Drain - Har mistet bruksandvisning.

Hadde vært kjekt å høre om erfaringer ! Jeg vurderer sterkt å begynne med det, men jeg er veldig usikker på om det virkelig gir noen . Har en eske liggende i skapet, men jeg er så redd for å prøve sånne ting. Prøver å venne Ronaldo til å . Jeg brukte en kur som heter Bio drain. Vurderer å be legen om Reduktil, og å kjøpe CLA og Boi drain. Dette skal hvist være med på og gi . Har fått endel spørsmål fra flere, om et spesielt produkt.


Er det noen her inne som har noen erfaringer med noen av disse kurene. BIODRAIN blir solgt i diverse helsekost butikker. Jeg er da også glad for at læse jeres positive erfaringer med BioDrain.


Hej jeg overvejer at prøve de der tabletter BioDrain. Jeg ville nemlig gerne vide om det er penge ud af vinduet eller . Jeg vil såmænd høre jer, om der er nogle af jer der har erfaring med det? Det lyder som om det skulle være rigtig godt, men det gør alting jo i . Du kan jo se etter om det er noe sånt som koffein eller ginseng i den.


Kan du skrive hva den inneholder?

Og utrensing tror jeg er anbefalt ved . Jeg vil lige høre andre om de har nogle personlige erfaringer med .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg