fredag 16. desember 2016

Kaffe mocca med chili

Det er flere måter å lage chilikaffe på, vi har prøvd flere teknikker. Har du fancy espressomaskin eller moccakanne legger du de tørkede . Image: NUDELSALAT MED REKER OG SPICY CHILISAUS. Ha melk, espresso (eller annen sterk kaffe ), finhakket chili , honning og vaniljesukker i en kjele. Varm opp til kokepunktet under omrøring. En forfriskende søt kaffedrikk med fyldige smaker av vanilje, og den fløyelsmyk teksturen . Mangler: mocca FREDAGSKOS - MOCCA CHILI FRAPPÈ ! Lykkebobla) - Blogg lykkebobla.


Putt alle ingrediensene i en blender og noen minutter etterpå . Det er heldigvis ikke vanskelig å spare kalorier i kaffebaren. Meeeeeeeen, enda bedre er det med CHILLI LATTE! Er nok til maaaange kaffekopper her;-) Hihi!


Jeg er en mocca -fan selv, litt sjokoladesaus i latten er min favoritt. Men denne tror jeg kanskje jeg må prøve om jeg . Når det kommer til kaffe med melk er det noen retningslinjer å følge, men ifølge dreier det seg i hovedsak om kreativitet og smaker. Denne kakaoen inneholder rød chili og varmer ekstra godt.


Om du vil drikke god italienskinspirert- kaffe hjemme kan ofte en moccakanne. Bytt ut den vanlige sorte kaffen med forfriskende iskaffevarianter, her finner du oppskrifter på seks forskjellige . Trenger du oppskrift på en varm drikke? Her finner du oppskrift på varm sjokolade, gløgg, kakao, chai latte og mye mer!


Kaffe må ikke serveres varm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg