torsdag 22. desember 2016

Stuehortensia stell

Ingen kan måle seg med hortensia når det kommer til bugnende blomstring. Overdådige og store blomsterklaser i en fargeskala fra hvit , . En stuehortensia trenger mye lys og skal helst ikke tørke for mye ut. Stuehortensia er den samme hortensiaplanten som vi dyrker i hagen.


Lær mer om hvordan du lykkes med hortensia.

Derfor fortjener plantene best mulig stell i hagen. Med sine store blomsterklaser i mange ulike sarte farger er hortensia et fantastisk syn. Jeg fikk en nydelig, stor hortensia i forrige uke, og etter et par dager satte jeg den i vann i vasken og lot den trekke til seg det den ville av vann.


Stell av hortensia innlegg 28. Hortensia er en allsidig plante som fås kjøpt både som . Flere resultater fra forum. Magical hortensia er også en utrolig robust plante som fortsetter å blomstre i en veldig lang periode.


Med riktig stell blomstrer den i over måneder.

Hva er vel vakrere enn en blomstrende hortensia? Nyt synet av den lenger med disse tipsene. Magical stuehortensia er meget kraftig og blomstrer ekstremt lenge. Du har sikkert sett at flotte, blomstrende hortensia er i salg fra tidlig vår til sein høst. Hvordan må jeg stelle en hortensia ? Men hortensia er faktisk en høstblomstrende plante fra . Hagehortensiaen er annerledes fra vanlig stuehortensia , da den er mye mer.


Mere om hortensia kan du finne Plante i krukker, Hvite nyanser. BESKJÆRING OG STELL AV SOMMERFUGLBUSK. Tips om stell av stuehortensia. Den trives best i varmt klima, men med riktig stell og omsorg kan du lykkes . Jeg fikk den oppfatning at stuehortensia og hagehortensia er to ulike typer.


Så da har noe å eksperimentere med ang. Vanlig hortensia , ofte kalt både stue- og hagehortensia hos forhandlerne,. Hickman ved Devonian Botanical Garden, som forteller at med riktig stell og . Et par uker i hus var de ikke like fine lenger.

Vann og stell har de fått, men likevel klarer jeg ikke å berge disse blomstene. Men, ettersom jeg har veldig lite erfaring med hortensia så aner jeg ikke. Her kan du se hvordan man steller en hortensia.


Slik steller du en hortensia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg