tirsdag 21. februar 2017

Jotun kraftvask blandingsforhold

Inneholder effektive virkestoffer som desinfiserer sopp og alger, . Produktet både rengjør, samt at den dreper og hindrer sopp og . Blandingsforhold 1:med vann. Før overmaling – ikke mal soppen inne. Anbefalt blandingsforhold 1:10.

Jeg har vel kommet fram til at det lureste for meg er å bruke kraftvask (da jeg tydelig ser at det er svarte sopp(?)flekker og møkk på deler av . Følg anbefalt blandingsforhold for kraftvask og vann, og fyll i . JOTUN 2-i-Kraftvask og soppfjerner. Klassifisering av bestanddeler eller blanding. En god husvask forlenger levetiden på ytterpanelet ditt, hindrer soppangrep og gjør at du . Jeg bruker et blandingsforhold som gir et nokså tynt skum, men det ligger godt . Karcher Kraftvask for effektiv og hurtig rengjøring og rens av hagemøbler, båter, skiferstein,.


Harmoni Kraftvask liter.

Kraftvask har jeg brukt hver gang jeg har malt i hvertfall, den avfetter veggen. Bruk Kraftvask hvis du planlegger å beise eller olje bordene. Eller man kan vaske med grønnsåpe med samme blandingsforhold som om . Noen som vet blandingsforholdene ? Følg blandingsforholdet på vaskemiddelflasken, og la middelet virke i 2–minutter. Jotun kraftvask og soppfjerner 1l. Afvask og Maler Grundrens Fx.


Hvis flatene skal males må de gjøres rene med kraftvask. KRAFTVASK - vinduer bør tildekkes. I tillegg til å rengjøre flaten, matter den også ned underlaget slik at den nye . Det har mye av egenskapene til . Men igjen, vær forsiktig med utprøvingen av blandingsforhold. Har god erfaring med Pingo kraftvask ved vask av husvegger, terasser o. Skyll godt med vann etterpå.


Ved blanding , ta alltid vann først og deretter saltsyre. Husk efter blanding med hærder bør malingen hvile i ca ½ time før påføring. Nyt Beton bør fortyndes ca til 1 .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg